Mijn app werkt niet meer?

Als de app zelf niet meer werkt, dus fouten vertoont dan kun je de app verwijderen, opnieuw downloaden en opnieuw inloggen. Mocht de app geen monitoringsgegevens laten zien dan verwijzen we naar de kop ‘Storingen oplossen’. Hier vind je meer informatie over hoe je zelf kleine storingen in de app kunt oplossen. Mocht het hiermee nog niet lukken dan neem gerust contact op met de service afdeling.

Nog geen antwoord op je vraag?

Natuurlijk is het mogelijk dat je antwoord op jouw vraag niet kunt vinden via onze uitgebreide FAQ-pagina. Ook dan willen we je alsnog graag helpen. Dit doe je door gebruik te maken van het formulier ‘service aanvraag’. Klik hier voor het formulier. Het is belangrijk dat je altijd via het formulier een service aanvraag bij ons indient. Op deze manier ben jij er namelijk zeker van dat je aanvraag terechtkomt bij de juiste persoon binnen Solar Crew en dus ook snel wordt opgepakt.

Kom je er niet uit? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0497 76 90 25