Kan nog niet of niet meer inloggen in de app?
De inloggegevens ontvang je van ons via een e-mail. Heb je deze na 14 dagen nog niet ontvangen, neem dan even contact op.
Zolang de omvormer S_OK aangeeft en het groene en blauwe lampje branden constant, dan heeft dit geen invloed op de productie of eventuele teruglevering aan de energiemaatschappij.
Het kan zijn dat de app zelf niet meer werkt, verwijder deze dan van je telefoon/tablet, installeer hem opnieuw en log opnieuw in.
Niet kunnen inloggen in de app heeft over het algemeen te maken met de wifi verbinding.
Het kan zijn dat het modem of de router vervangen is, hierdoor heeft het wifinetwerk geen toegang tot het monitoringplatform en de app. Ook de afstand tussen het modem en de router, onstabiel internet of storende omgeving kunnen van invloed zijn.
Als het blauwe lampje helemaal uit staat is er geen verbinding met de wifi. Heeft je omvormer een scherm dan staat hier GEEN S_OK. In het geval dat er continue geen verbinding is tussen de omvormer en model/router adviseren wij om de verbinding opnieuw in te stellen, via de volgende handleiding.
Het kan ook zijn dat de verbinding tussen de omvormer en modem/router opnieuw ingesteld moet worden, zorg er wel voor dat je het wachtwoord van de router bij de hand hebt, en dat je maximaal 3 meter van de omvormer bent. Dit doe je via de volgende stappen.
Kom je er met deze informatie niet uit, neem dan gerust contact op met onze service afdeling!