Ik kan nog niet of niet meer inloggen in de app?
De inloggegevens ontvang je van ons via een e-mail. Heb je deze na 14 dagen nog niet ontvangen, neem dan even contact op.
Zolang er op het scherm van de omvormer Normal of Generating staat dan heeft dit geen invloed op de productie of eventuele teruglevering aan de energiemaatschappij.
Het kan zijn dat de app zelf niet meer werkt, verwijder deze dan van je telefoon/tablet, installeer hem opnieuw en log opnieuw in.
Niet kunnen inloggen in de app heeft over het algemeen te maken met de wifi verbinding.
Het kan zijn dat het modem of de router vervangen is, hierdoor heeft het wifinetwerk geen toegang tot het monitoringplatform en de app. Ook de afstand tussen het modem en de router, onstabiel internet of storende omgeving kunnen van invloed zijn.
Controleer wat voor jouw omvormer van toepassing is

Als er geen wifi verbinding meer is dan kun je dit vaak gemakkelijk zelf herstellen, volg de stappen in deze handleiding
Het kan ook zijn dat de verbinding tussen de omvormer en modem/router opnieuw ingesteld moet worden, zorg er wel voor dat je het wachtwoord van de router bij de hand hebt, en dat je maximaal 3 meter van de omvormer bent. Dit doe je via de volgende stappen.
Kom je er met deze informatie zelf niet uit, neem dan gerust contact op met de service afdeling!