Dien ik thuis te blijven tijdens een installatie?

Het is wenselijk dat iemand thuis is tijdens de installatie. Dit om de werkzaamheden zo goed mogelijk te laten verlopen. Praktische zaken kunnen dan gelijk worden besproken en indien nodig in overleg worden aangepast. We komen echter ook wel tegen dat klanten de deur open doen en vervolgens ons het werk laten uitvoeren en vervolgens weer terug komen ter afsluiting. In overleg met elkaar komen we hier altijd wel uit.

Nog geen antwoord op je vraag?

Natuurlijk is het mogelijk dat je antwoord op jouw vraag niet kunt vinden via onze uitgebreide FAQ-pagina. Ook dan willen we je alsnog graag helpen. Dit doe je door gebruik te maken van het formulier ‘service aanvraag’. Klik hier voor het formulier. Het is belangrijk dat je altijd via het formulier een service aanvraag bij ons indient. Op deze manier ben jij er namelijk zeker van dat je aanvraag terechtkomt bij de juiste persoon binnen Solar Crew en dus ook snel wordt opgepakt.

Kom je er niet uit? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0497 76 90 25